niedziela, 16 stycznia 2011

Pandora Hearts

Manga: Jun Mochizuk
Odcinki: 25
Status: Zakończone wyciągowa
Emitowany (anime): 02 kwietnia 2009 do 24 września 2009 
Producenci: NIS America, Inc , Xebec , Square Enix
Gatunki: Adventure , Fantasy , Shounen , Supernatural
Czas trwania: 24 min. za odcinek

 Fabuła:
Oz Vessalius, dziedzic książęcego rodu Vessaliusów, kończy 15 lat. Podczas uroczystej ceremonii, na której miał oficjalnie zostać uznanym za dorosłego, dochodzi do niespodziewanego wypadku. Oz zostaje wtrącony do Otchłani, gdzie spotyka tajemniczą dziewczynę, wcześniej już spotkaną we śnie. Dziewczyna okazuje się być jednym z najsilniejszych "łańcuchów" zamieszkujących Otchłań i proponuje bohaterowi zawiązanie kontraktu, który daje możliwość wydostania się z Otchłani. 


Pierwszy odcinek wywołał u mnie raczej mieszane uczucia ale postanowiłam dać szanse temu anime. Zanim się skapnęłam byłam już przy samej końcówce:) Doskonałe postacie, super kreska! Polubiłam wszystkie postacie (co jest u mnie dziwne:)). 
                                                                 Anime można znaleść na stronach:
                                                                    www.kreskowki.fani.pl
                                                                      www.kreskowka.pl
                                       Manga znajduje się na:
                  www.manga-lib.pl (po polsku jak narazie do 21rozdziału)
                  www.manga.bleachexile.com (po angielsku- do rozdziału 55)
                  www.mangareader.net (po angielsku-wszystkie rozdziały)
                                                                      
                                                             czy te oczy mogą kłamać???;)          
                                                                   
                                                             Polecam!!! 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz